11-02-17



Jag har haft en väldigt bra dag med nära och kära.
Åkte över till kärra för att möta upp Amelie och Sofia där bastu och solning väntade. Springningen blev inte av som tänkt somliga är för lata helt enkelt Amelie host ;) . Efter bastu och solning begav vi oss mot Sofia för att baka pannkakor. Sen fick jag skynda mig till bussen för att möta upp mamma och sen åka till gymmet.

Körde ett pass med Zumba, väldigt omotiverad dock för jag ville faktiskt inte gymma idag. Men nu är det gjort och nu är jag fruktansvärt trött. Längtar otroligt mycket till sängen nu.


Kommentarer
Postat av: HANNA

s n y g g a!

2011-02-20 @ 16:06:21
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0