11-02-17



En god vana.
Jag försöker få i mig några morötter om dagen, iaf 1 som är bättre än inget. För det är säkert fler än jag som börjat ladda upp inför solningen i sommar. Då är faktiskt morötter ett väldigt bra tipps. Istället för att äta piller osv för att bli brun så funkar faktiskt morätter lika bra. Morötter innehåller betakaroten som finns i alla dessa tabletter så det borde funka minst lika bra.

Har även börjat sola solarium då och då för att få upp pigmentet. Man får ju faktiskt passa på denna sommarn med att njuta av solen och värmen. För nästa sommar har jag antagligen ett fast jobb & bara en månads semester som vilken vuxen som helst. Ser inte fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0