11-02-16



Jag sitter just nu och käkar en stor tallrik med ren fett, pommes.
Och vet ni vad? Det är hur gott som helst, för tillfället iaf och jag kommer faktiskt inte ihåg senast jag åt det. Jag har vart såpass duktig med min träning och allt att jag faktiskt uteslutit allt sånt här och jag saknar det inte alls. Självklart kan det vara gott att äta sånt ibland men det är inget jag längtar efter eller inte klarar mig utan.

Jag får snarare ångest och ångrar att jag ätit det så fort jag är klar för efteråt känns det inte lika gött, det har inte fyllt ut något tommrum och det är verkligen ingen njutning av god mat. Finns annan nyttig mat som är så mycket godare och det har jag lärt mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0