11-02-14



Ny vecka nya möjligheter.
Så bra så sann. Idag har jag en hel träningsdag framför mig och jag älskar det. Nu väntar en rejäl frukost som består av smoothie och grovt bröd. Sen ska jag bege mig upp mot gymmet för att köra lite styrketräning för benen och sen blir det zumba, ska nog hinna med en solning också såhär på alla hjärtans dag. Sen ska jag hem igen för att äta och plugga tills mamma kommer hem.

Då ska jag till gymmet igen för att köra core och sen step. Efter all denna träning beräknas jag vara hemma hos Robin klockan 9 på kvällen för att fortsätta alla hjärtans dag med honom. Då ska vi laga middag tillsammans och vara extra romantiska. Det är tanken iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0