11-02-13

Nu är jag hemma från restaurang besök och kvällsfika.
Var ju sådär lagom snygga bilder jag la upp innan jag åkte men ibland får man ju bjuda på sig själv faktiskt. Nu har jag proppat i mig massor med mat som man vanligtvis gör när man är hemma hos mormor eller farmor. Dom köper ju så mycket grejer som man inte ens äter för en hel vecka.

Ser fram emot morgon dagen då jag ska upp och köra zumba vid 12 med en ny instruktör, sen ska jag hem och äta och vänta på mamma tills vi ska upp till gymmet igen för att köra core & sen step. Blir en hel gymm dag imorgon på alla hjärtans dag. Självklart ska jag träffa Robin senare mot kvällen men träning är ett måste. Nu väntar deg framför tvn, precis så en söndag ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0