11-02-13



Att spara inför resan är faktiskt inte det lättaste.
Samtidigt som man vill köpa massa grejer och leva för stunden i dagens läge så måste jag tänka på sparande, alanya resan och sommarn överhuvudtaget. Till en början vill jag faktiskt inte jobba i sommar, jag vill ha lite ledighet och bara njuta innan jag ger mig in i "vuxenvärlden" på riktigt. Självklart krävs det att jag måste spara pengar då och lägga undan vilket jag gör. Lägger undan minst 1000 kr i månaden, beroende på hur mycket lön jag får. Men det svider rejält då jag mer än gärna hade shoppat upp allting. Det handlar om prioritering.

Kommentarer
Postat av: anna

skulle vara roligt om du hade läsarfika någon gång :)

2011-02-13 @ 14:01:43
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Anna:

Känns som att jag inte har tillräckligt många läsare eller särskilt många som skulle uppskatta en "läsarfika" . Men man vet aldrig, det kanske kommer i framtiden. :D

2011-02-13 @ 14:09:57
Postat av: Anonym

kan du inte göra en videoblogg, hade varit kul och höra dig prata haha :)

2011-02-13 @ 19:04:35
Postat av: M

Självklart ska du jobba, för inte får man pengar av att gå hemma...Fast jobbar du mycket nu och sparar mer..dååå kanske du klarar dej !!

2011-02-13 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0