11-02-11



Kollade in på min vän Ellinors facebook.
Såg att hon tagit bort alla äldre händelser förutom en väldigt fin dikt som jag skrev till henne för snart ett år sen. Den 22 februari för att vara helt exakt.

Du är precis som det där gula på snön, kylig på utsidan men otroligt varm på insidan. Du är som alla onyttiga och feta saker jag äter varje dag, jag älskar dom och kan aldrig få nog av det. Du är som min enormt stora smutshög jag har på golvet, otroligt mjuk & dom hjälper mig att ta mig igenom alla dagar. För vad skulle man göra utan kläder, vad skulle man göra utan alla godsaker och vad skulle man göra utan det där gula på snön? Ja det kanske man kan skippa, kom inte på bättre. Men det jag vill komma fram till är att jag inte skulle klara mig utan dig, i love you cp kråka. KRA KRA ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är världens bästa <3

2011-02-11 @ 23:40:43
URL: http://sizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0