10-09-06

Angelica
Det här är våran artonårs present till dig vår vän. Vi Ville ge dig något speciellt, som kom från våra hjärtan och som visar att vi lagt ner omtanke och ett sätt att visa vår vänskap på. Dom två berlockerna står för olika saker.
Hjärtat står såklart för vår kärlek till dig och ett tecken på att vi alltid finns vid din sida, även om vi varken träffas eller ses särskilt ofta. Så vill vi, att när du tittar på hjärtat tänker på dina två vänner i Linköping.
Klackskon står för lilla Angelica till utsidan men som har så stor personlighet och som har så mycket  att ge. För när du kollar på den vill vi att du aldrig ska tvivla på dig själv. Du ska veta att vi tror på dig och nu när du är 18 och snart ska ut i världen så ska du alltid tro på dig själv.
Det här är vårt sätt att alltid vara med dig och även visa vår kärlek till vår lille vän.

Det brevet plus detta armband fick jag av mina älskade vänner i Linköping, Julia och Frida. Det är verkligen något utav det finaste jag fått och jag har armbandet på mig varje dag.



Kommentarer
Postat av: Julia Poltan

puss på dig!

2010-09-06 @ 20:19:20
Postat av: Anonym

är du inte kompis med hon andra hanna ? :)

2010-09-06 @ 21:13:34
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till anonym : Jo det är vi absolut, men tyvär har vi inte träffats på väldigt länge nu.

2010-09-06 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0