10-09-30


Snart är det dags för ännu en helg, det är ju läskigt hur snabbt tiden går. Vet att jag påpekar det rätt ofta men det är ju sjukt, vecka efter vecka bara springer förbi man hinner ju inte ens reagera. Inte jag iaf kanske är jag själv lite slow..

Torsdag idag iaf och snart ska jag bege mig till min favorit lektion vilket är design. Just nu håller vi på att designa våra egna smycken & jag går loss totalt, svin kul verkligen. Tänkte ta med mig kameran till skolan idag och ta lite kort på det vi håller på med.

Förövrigt så tänkte jag ta tag i läxor och skolarbeten, få undan röjjt det mesta så att man slipper tänka på det sen. Visst är jag duktig ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0