10-09-30


Vi alla behöver kvällar då vi unnar oss lite extra för kroppen, något jag gör för alldeles för sällan men borde ha som vana. Har tagit mig en låååång varm dusch med hårinpackning, rakade benen, skrubbade hela kroppen med en "skrubb" vante & sen baby olja på det. Som toppen över iet blev det min gudomliga mango body butter från body shop. Känner mig så fräsch man bara kan bli. Tror till och med att jag ska byta säng kläder på sängen, jag vet någon som kommer sova skönt ikväll.

Imorgon kväll ska jag som sagt hem till Robin för att äta räkor & kräftor, en riktig mys fredag väntar mig imorgon och det känns så skönt att bara få ta det lugnt. Nu tänkte jag fortsätta min torsdags kväll någon timma till med lite te och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0