10-09-29


Klockan är halv tio och nu är jag hemma efter en låååååång dag. Men gud vad kul jag haft. Efter skolan åkte jag in till stan för att träffa Amelie & Joline. Det blev en efterlängtad fika med mina älsklings flickor med massa skratt som vanligt. Amelie trodde till och med att hon skaffat sig lite mer magmuskler. Gud vad jag älskar er tjejer.

Vid 6 tog vi spårvagnen för att åka och kolla på Erica som skulle ha konsert med sin klass. Dom skulle framträda sina egna låtar och hon var JÄTTE duktig, jag är faktiskt väldigt förvånad. Dålda talanger må jag säga.

Nu är jag totalt slut efter denna långa dag, så nu är det tvn och sängen som gäller för mig. Sorry för dålig uppdatering, ni får mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0