10-09-28


Dåligt samvete som satan efter helgen och dom förra veckorna..
För knappt en månad sen nu så gjorde jag och Robin ett godis löfte då vi lovade att vi inte skulle äta godis, chips, bullar, glass eller något sånt där onyttigt fram till jul. Skulle vi nu fuska så var vi tvugna att betala 20 kr för varje gång och vi är redan uppe i 200 kr.

Plus detta så har vi nog gjort 2-3 undantag då vi ätit lite smått och gott tillsammans. I söndags hade vi en rejäl godis frossa och jag mådde så fruktansvärt dåligt dagen efter & hade så ont i magen så det var faktiskt en av anledningarna till varför jag stannade hemma igår. Det tyder ju dock på att min mage vant sig en del att inte få i sig massa skit. 

Men det jag tänker och känner är att hur svårt ska det egentligen vara att bara sluta äta alla sötsaker? Ska det verkligen behöva vara en sån svår kamp?

Kommentarer
Postat av: Anonym

byta ut godiset mot något annat :D och varje gång du bara ååh fakk detta, så kolla upp massa bilder på snygga tjejer i bra form som får dig att bara nu jävlar! :)

2010-09-28 @ 21:19:34
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till anonym : Det där med att byta ut är rätt svårt för då känns det som att man börjar små äta istället vilket inte heller är bra.



Men att kolla på tjejer med dom där drömmkropparna som man strävar efter har ett väldigt stort inflytande på än må jag säga.

2010-09-28 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0