10-09-28


Jag har funderat på hur alla "stor bloggare" lyckas med dom mängder av kort som dom lägger upp på sin blogg varje dag. För det första så funderar jag på vem det är som tar alla korten på dom själva, är det någon som gör det åt dom eller är det självutlösaren som fixar det? Att få in den vinkeln som tar med hela outfiten är ju inte lätt.

Själv måste man också ta minst 20 tal bilder innan man blir nöjd med någon av alla dom troll korten man tagit, snacka om att det tar på ens självförtroende när man kollar igenom alla bilder och man ser ut som hej kom och hjälp mig på ca 30 av 32 bilder. Är alla bloggare sjukligt fotogeniska eller ser dom alla bara allmänt bra ut? Kanske får dom stå ut med samma troll bilder som jag gör..

Ibland tror jag att vi sätter dom på en alldeles för hög pedestal, dom är antagligen precis som vi bara att man har ett antal mindre läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0