10-09-27


Tatuerings kåt.

Amelies tatuering, Sgs tatueringar och min tatuering. Snart är det dags för min andra & helt ärligt så fattar jag inte riktigt hur man vill utsätta sig för det igen när man vet hur ont det gör, för jag tyckte verkligen att det gjorde svin ont. Ingen skön känsla för fem öre.

Men när det väl är över så är det verkligen värt det. Sgs den galningen har ju lyckats tatuera sig på dom två mest smärtsamaste ställena, revbenen och underarmen. Vi båda är väldigt mycket för texter så när vi är färdiga med alla dom vi vill göra så kommer vi väl se ut som två böcker.

På sgs tatuering på underarmen så ser det ut som att jag skrivit dit en text men det har jag inte. Jag fick bara göra den mörkare så att man såg texten och då blev det sådär.











Kommentarer
Postat av: galningen

vi är beroende my friend, stackars kröli som kommer ha oss där tills vi blir rynkiga tanter ;D

2010-09-27 @ 23:17:37
URL: http://sssfa.blogg.se/
Postat av: johanna

åh jag tycker tatueringskänslan är den bästa någonsin! finns inget skönare :D

jag har också på underarmen men jag tyckte inte det var så farligt. hög smärtgräns kanske :)

2010-09-28 @ 00:05:17
URL: http://johannaoddmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0