10-09-26

Jag är verkligen sämst att uppdatera på helgen. Kan vara för att jag oftast sover hos Robin hela helgen. Men men , har haft ännu en händelserik helg.

Min helg började ju redan i torsdags och då hade jag en jätte mysig kväll med Robin. Vi gjorde goa brieost mackor med tomat, rödlök och vitlökssalami & sen slog vi till med jordgubbar och smält chocklad, mumma. Vi lyckades kolla på tre filmer och alla var verkligen sjukt bra. Shutter island, brothers och remember me, rekomenderar dom absolut för er som inte sätt den.

I fredags var det tjejmiddag hos Louise med härliga tjejer. Det bjöds på go mat och gött snack. Kvällen fortsatte sen för mig hemma hos Löfqvist med han, Nicke och Robin. En riktigt bra kväll som slutade mindre bra kan man väl säga.

Igår var det firande för Mackan som fyllt 18. Jag, Emelie och Sofia droppade in vid 9 tiden och umgicks med våra goa grabbar, en väldigt skön och deg kväll måste jag säga.

Torsdags



Fredags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0