10-09-22


Nu ser jag fram emot imorgon, jag ser fram emot fredag, lördag & söndag. Jag älskar alla veckor och vad dom har att erbjuda numera, det blir vad man gör det till helt enkelt. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara.

Imorgon ska jag & Robin ha en hel mysig torsdagskväll för att jag är ledig från skolan på fredag, vad som är bestämt vet jag inte än för det är en "överraskning". På fredag är det tjejmiddag med goa brudar som jag inte träffat på länge förutom Amelie, Benden och Sg då. På lördag blir det fiesta med mina favoriter & på söndag avslutar vi det på toppen med en till tripp till Ullared. Men denna gången med mammsen. Ge mig morgondagen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0