10-09-20


Hej igen. Nu har jag inte uppdaterat på hela helgen men jag har verkligen inte haft tid. Måste säga att det känns fruktansvärt bra att jag haft ett ANTAL lyckade helger, har nog haft det sen skolan började. Och det tyder bara på att alla nöjen tar inte slut bara för att sommarlovet gjorde det.

I fredags hade vi först tjejmiddag med mina favoriter, dock minus amelie och Sg som inte hann komma till middagen men dom kom senare. Efter det drog vi hem till Nicke som fyllde 18 men där slutade inte kvällen utan vi drog sen hem till Joline & bastade. En riktigt bra fredag.

Lördagen blev lite lugnare men otroligt trevlig. Då hade vi mor och dotter kväll hemma hos oss. Det var jag & min mamma, amelie och hennes mamma och Sg med hennes mamma plus syster. Det bjöds på mat, spel och en hel del skratt. Denna helgen har jag dock vart väldigt dålig på att ta bilder, men några få blev det.

Fredag.
 



Lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0