10-09-06


Michaela la upp den här videon på facebook och jag har inte gråtit såhär mycket på länge. Usch vad hemskt men usch vad glad man blir på samma gång. Känslan måste vara helt obeskrivlig.

När Robin var i Rhodos en vecka med killarna så lurade jag honom i slutet av veckan att jag skulle till Mallorca i två veckor & att vi inte skulle hinna ses innan jag åkte. På söndagen smsade jag att jag satt på flyget & att jag skulle skriva när jag kom fram.

Klockan halv fem på måndag morgon kom Robin hem & jag satt på hans säng. Att se hans min när han öppnade dörren till sitt rum, att se hur chockad och glad han blev var helt underbart och då hade vi bara vart ifrån varann en ynka vecka.

Jag kan inte ens tänka mig att vara ifrån mina nära och kära i flera månader och år. Videon är verkligen otrolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0