10-09-05


En extrem glädje och lycka försvann på bara några sekunder. Jag loggar in på min blogg och ser att jag fått en kommentar ifrån Angelica Blick.

Hej tjejen!

Kolla din mail :) du vann inbjudan till våran bloggfest!
Vi behöver svar ikväll om du kommmer. KRAM

I början av veckan så skickade jag ett mail i hopp om att vinna & otroligt nog så lyckades jag. Klockan 9 ikväll läser jag sen mailet där det även står att jag måste svara ikväll om jag kan komma och då försvann all lycka på direkten. Hur skulle jag kunna hinna fixa biljetter och boende i Linköping på så kort tid? Totalt omöjligt, så tyvär tvingades jag tacka nej emot min vilja. AHHHHHHHHHHHHHH!!!!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

som sagt - du kan få lite tid på dig att hinna fixa boende och tågbiljetter bruttan :) klart du ska komma!

2010-09-05 @ 23:51:24
URL: http://ANGELICABLICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0