10-10-26

Godmorgon goingar.
Idag blev det ingen praktik för mig för jag behöver en dag där jag kan ta det lite lugnt. Ska göra lite läxor och sen ska jag till stan för att träffa min saknade Ellinor för att äta & kolla i stan. Sen ska jag jobba några timmar på Mc & då är det dags för stressen igen.

Känner lite smått att jag tagit mig vatten över huvudet just nu. Går från 10-5 på praktiken vilket är rätt långa dagar, plus att jag fått jobb nu då dom vill att jag ska jobba kväll & då kanske dagarna blir ytterligare 4 timmar och då slutar jag vid 9 tiden. I all stress och långa dagar ska jag även hinna med mitt skolarbete som jag ligger efter med och det är i mina ögon det viktigaste, men just nu hinner jag inte med det. Och i allt detta vill jag mer än gärna gymma men det hinner jag ju verkligen inte. Det är bajs att vara "vuxen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0