10-10-24

Världs dålig uppdatering i know, men jag har inte haft den minsta tid för att blogga. Sitter nu för första gången sen i onsdags vid datorn och på ett sätt känns det väldigt skönt. Jag har iaf haft en väl behövlig och fullspäckad helg.

I fredags åkte jag direkt till Robin efter praktiken, blev rätt stressigt innan vi begav oss till Bengan för förfest med alla favoriter. Sen begav sig alla till Landström för hattfest. En trevlig kväll med goa människor.

I lördags bjöd jag hem några vänner till mig för god mat och krök. En lyckad kväll i mina ögon och jag tror alla andra hade lika trevligt.

Nu är det bara deg och mys som gäller med Robin. Puss på det

Fredag:







Lördag:





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den där snygga tröjan :)?

2010-10-24 @ 17:00:03
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till anonym : Om du menar den bruna så är den köpt på Monki. :)

2010-10-25 @ 22:10:27
Postat av: Anonym

svar: okej tack! tycker verkligen att din blogg är bra :)

2010-10-25 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0