10-10-18

Min dag blev så mycket bättre än vad jag tänkt mig. Jag har praktiserat på Joy innan då jag gick i högstadiet och några av personalen är forftafarnde kvar och dom är helt underbara. Personalen gör mer än 50 % av jobbet helt klart och jag kunde nog inte fått bättre arbets kamrater.

Trots att arbets tiderna i mina ögon suger så flög dagen bara förbi & jag hoppas att den gör det i fortsättningen också. Nästa vecka kommer jag sluta tidigare och sen är det lov. Praktiken kommer nog bli helt okej ändå faktiskt.

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:45:15
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till djustd : Egentligen inte. Jag uppdaterar när jag har tid och känner för det och skriver om det som faller mig in. Så jag lägger inte ner vidare mycket tid på mitt bloggande. :)

2010-10-19 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0