10-10-06

Mitt uppe i allt depp så lyckas lite glädje tränga sig igenom ändå.
I två dagar har min boy tagit hand om lilla mig nu. Idag har vi hunnit laga mat, mysa till film och vi har till och med gjort oss lite fräsha i hyn med ansiktsmasker, vet inte hur jag lyckades få på honom det. Men det gav mig en hel del skratt vill jag lova. Tack för att du är du.

Nu har han åkt hem och jag insåg plötsligt att mitt rum ser ut som en krigszon och att jag har prov på måndag, antar att jag måste ta tag i det mindre roliga igen.

Kommentarer
Postat av: milla

det är på tisdag vi har provet söten :)

2010-10-06 @ 16:41:47
URL: http://millasvensson.blogg.se/
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Milla :

Åhhh , ännu bättre ju :D .

2010-10-06 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0