10-10-01

Detta är alla behandlingar som ni kan komma och göra hos oss och ni är mer än välkomna. Jag kan boka in era tider personligen och även göra era behandlingar om ni inte vill ha av någon annan. Ni kan skriva en kommentar här eller maila mig om ni är intresserade. Annars kan ni ringa till skolan och boka.
[email protected]
Tel : 031 - 3671535


Tider
Fredagar kl12:30-15:30.
Öppet V.39-20
Ej öppet under lov & praktik
V.42-46, 52-1, 3-7, 16

Ansiktsrengöring 60min
En djuprengörande behandling som passar alla hudtyper. Behandlingen rengör och avlägsnar döda hudceller med hjälp av peeling. Med hjälp av ånga värms huden upp och rengörs på djupet. Efter det ges en djupverkande mask. Behandlingen avslutas med en ögoncreme och en skyddande dagcreme.
150kr.

Färg-och stilanalys 90min
Du får reda på vilka färger du passar i. Vi hjälper dig att även hitta din kroppsform och ger dig tipps angående färger och mönster på dina kläder.
100kr.

Dagsmake-up 30min
Vi ger dig en enkel dagsmake-up som du själv kan lära dig att lägga på.
80kr.
Fest/kvällsmake-up 60min
Vi ger dig en starkare look som passar till fest och som du själv kan lära dig att lägga på.
100kr.

Frans- och brynfärg
Frand och brynfärgning 45 min inkl. plock - 100 kr
Fransfärgning 30min - 80 kr
Brynfärgning 30min - 80 kr
Brynplockning 20 min - 50 kr

Manikyr 60 min
Här ger vi dig en vårdande kur för händer och naglar. Lackning och handmassage ingår.
150 kr.

SPA Manikyr 90 min
Klassisk manikyr med paraffiningpackning, massage och lackning.
180kr.

Vaxning
Vaxning av hela ben 60min - 150kr.
Vaxning av halva ben 40 min - 100 kr.
Vaxning armar 30 min - 80 kr.

Kommentarer
Postat av: sessa

jag är lätt intresserad av fransfärgning, ansiktsrengöring och arm vaxning. Kan man göra allting på en gång? haha, hur funkar det? Är det på skolan?



Kram sessa :)

2010-10-01 @ 17:24:56
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Sessa : Åh vad kul :D .

Ja vi kan nog göra två behandlingar samtidigt iaf. Jag ska prata med min lärare och kolla vad hon tycker är bäst. Sen kan vi absolut göra allting under den tiden fast precis efter varandra så att säga, då bokar jag upp dig på ett helt pass isåfall.

Det är på skolan i våran salong.

Jag kollar upp allt så fort jag kan och hör sen av mig till dig.

2010-10-01 @ 18:13:24
Postat av: sessa

Bra vad snällt! Men jag ångrade mig med ansikts saken jag gör isåfall bara vaxning av armar å frans färgning :) Kram

2010-10-01 @ 18:35:04
Postat av: Anonym

Vilken skola?

2010-10-02 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0