10-11-16


20 frågor och 20 svar om mig själv.

Vad heter du i andra namn? -
Mitt andra namn är Carina som min mammas namn tråkigt nog.
Vad tycker du om vegetarianer? - Jag tycker ingenitng alls, folk får leva som dom vill. Men jag skulle aldrig själv kunna vara det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Det gör jag nog inte, kärlek är i mina ögon någonting som växer fram. Det finns inte bara där.
Om du skulle välja mellan dina vänner och din pojkvän? Vad skulle du välja då? - Jag har alltid sagt att jag tar mina vänner i första hand, pågrund av att det är dom du kommer behöva i slutendan om det skulle ta slut. Äkta vänner kommer inte och går.
Har du några syskon? - Jag har en lillebror som är 94a.
Hur skulle du beskriva din klädstil? - Jag anser inte att jag har någon speciell klädstil,  jag försöker hänga med i modet men annars klär jag mig i det jag känner mig bekväm i. Jag skulle aldrig ta på mig något bara för att det är det senaste och modernt.
Vad är det värsta man kan göra mot dig? - Gå bakom min rygg. Tillit är det som betyder mest för mig.
Om du skulle förklara dig själv med tre ord, vad skulle det vara? - Bästavän, kärleksfull och rolig.
Vilka är dina bästavänner? - Joline, Sofia, Amelie, Emelie, Benden, Ellinor och Robin.
Är du romantisk? - Jag vet inte om jag är vidare romantisk, men jag försöker så ofta jag kan visa min kärlek för Robin och mina vänner.
Vilka är dina värsta sidor? -  Säger alltid vad jag tycker och tänker vilket inte alltid är bra, svårt för att vara tyst när jag egentligen borde och en problem magnet i högsta grad.
Vad vill du bli när du blir stor? - Helt ärligt så har jag absolut ingen aning, jag vet inte ens om jag vet vad mitt drömyrke är, möjligtvis stylist.
Vad är viktigt för dig i din vardag? - Jag försöker alltid ha i bakhuvudet att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, att alltid finnas där för mina vänner, skapa tid för mig själv och se till att mitt välbefinnande mår bra och att  ta dagen som den kommer.
Vilka motton är dina favoriter? - Ta dagen som den kommer, behandla andra som du själv vill bli behandlad, lär dig från dina misstag och livet är ingen dans på rosor. Hade man följt alla dessa så tror jag att man hade haft ett riktigt bra liv.
Vad är viktigast i ditt liv? - Vänner, familj och Robin.
Tror du på långdistans förhållanden? - Jag har faktiskt hållt på med en del killar på långdistans, men i slutändan funkar det faktiskt inte alls, distans är något som förstör i högsta grad och då menar jag inte bara någon timma. Det funkar inte för mig iaf, jag behöver närhet.
Vad är det bästa med Robin? - Hans personlighet och sätt att vara.
Vad är det viktigaste i ett förhållande? - För mig är det viktigaste tillit, utan tillit tror jag inte något förhållande funkar.
Har du bra självförtroende? - Jag försöker ha det pågrund av att folk tror att jag har det. Men ens yttre visar inte ens inre.
Dömmer du människor du inte känner? - Jag gjorde det väldigt mycket i yngre ålder, men har lärt mig av mina misstag och gör det numera aldrig. Alla förtjänar att visa sitt riktiga jag genom än själv. Oftast skapar man en uppfattning om folk genom rykten, men rykten är rykten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0