10-11-28

Tillbaka efter en jätte mysig och lugn helg. Det var en lugn helg jag ville ha & det var en lugn helg jag fick. I fredags var jag och Robin först på jensens och åt, sen begav vi oss mot Liseberg. Det är verkligen jätte fint och hur mysigt som helst. Tyvär har ingen av oss tur i spel i överhuvudtaget, vi har nog mer tur i kärlek. Så för 500 kr fick vi vunnit en låda med Julskumm, två påsar chips och en påse med daim. Kvällen slutade hos Robin med film, pepparkakor och julmust.

I lördags fortsatte min lugna helg, min förkylning hann ikapp mig igen så jag mådde inte bra alls. Blev sängliggande och fick även då sällskap av Robin som också bestämt sig för en lugn helg. Det blev tv spel med han och min bror, en hel del film tittande och god middag.

Idag har jag bara jobbat och snart ska jag kolla på finalen av ensam mamma söker. Jag har haft en väldigt bra helg helt enkelt, hoppas att ni haft det också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0