10-11-07

Ojdå, då var det skamligt med dålig uppdatering ännu en gång.
Vet inte riktigt vad som hänt faktiskt, bloggandet flöt ju på väldigt bra ett långt tag men nu tycks det ligga glömt på hyllan igen. Dock har jag haft ett fruktansvärt behövligt lov då jag lagt ner all min tid på nära och kära och främst mig själv som behövt ledighet från all stress. Datan är då inte särskilt lockande och därför min dåliga uppdatering.

Men nu börjar praktiken igen då jag ska följa med min mamma till jobbet vilket innebär att man är tillbaka i vardagen igen och all stress. Jag antar att det inkluderar bloggandet också.

Måste ändå säga att det är otroligt kul att det är så många som ändå tittat in trots min dåliga uppdatering,trogna läsare kallar jag det.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja vilandet kan behövas från vardagen, hoppas du börjar skriva mer om du hinner, snälla (A)

kul med outfits och shoppingbilder =)

2010-11-08 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0