10-12-23

En dag kvar innan julafton. Många säger att dom inte har julkänslan för fem öre och till viss del kan jag nog hålla med om det men inte fullt ut. Vi har haft snö i flera veckor, det är överdrivet kallt ute, hela göteborg är julpyntat, alla julklappar är köpta, jag har julbakat två dagar i streck, granen är klädd, mamma jul städar och är överdrivet stressad & ikväll när jag går och lägger mig kommer jag längta till morgonen som alltid dagen innan jul.

Skillnaden är nog bara att vi helt enkelt börjat växa upp, julen kommer förändras för varje år som går och vi kommer bli äldre för varje år som går saker och ting är inte detsamma. Men framförallt att detta året gått så fruktansvärt fort, det har gått för fort faktiskt, skrämmande hur tiden flyger förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0