10-12-20

Godmorgon.
Tisdag idag vilket betyder sista dagen i skolan innan lovet. Detta är min sista julavslutning, mitt sista jullov. Kan faktiskt säga att det var i förra veckan då jag & tjejerna planerade inför våran sommar resa att jag har faktiskt inget sommarlov längre. Jag har först nu börjat inse vilka förändringar som kommer ske. Innan kunde man kanske klara sig på studiebidraget, men utan jobb efter studenten har jag ingen inkomst alls.

Jag måste jobba för att ha dom minsta pengar vilket suger, för jag hatar att jobba. Nu finns inte längre dom där 3månaderna av vila & frihet som man längtade så fruktansvärt mycket till under skolan. Istället kanske man har en månads semester och anses som vuxen rakt igenom. Jag har sen tidigare alltid ansett mig som vuxen men jag vill inte vara det längre. Jag ångrar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0