10-12-14

Nu är snart höst terminen över och efter lovet har vi knappt en hel termin kvar innan vi ska ta studenten. Tre år har snart sprungit förbi och vi ska ta ett av dom största steg i vårt liv mot vuxen världen. Dessa tre år har vi lagt ner blod, svett och tårar för att komma dit vi är idag. Utan att tveka kan jag säga att vi förändrats något kopiöst, vi har insett att man inte kan vara barn och rent ut sagt ett gäng skitungar, det var dags att växa upp och kolla på oss nu, det kunde väl inte bli bättre?

Jag ångrar inte mycket under dessa tre år, jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv och tagit del av mina misstag. Som jag alltid säger så lär man sig av sina misstag och det har vi nog alla gjort. Dom saker vi upplevt kommer för alltid sparas som minnen som vi kan se tillbaka på och le mot. Men nu ska vi istället le mot den termin vi har kvar och uttnytja den till max. Jag hade inte velat ta studenten med några andra än er. Det kommer bli bäst.

Bilder säger mer än ord.

Kommentarer
Postat av: milla

hade inte velat ta studenten med några andra än oss/er heller.

love you girls

2010-12-14 @ 14:02:07
URL: http://millasvensson.blogg.se/
Postat av: jennie

Samma här !



studentresa här kommer vi !!!!!

2010-12-14 @ 18:58:59
URL: http://jekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0