10-12-13

4 dagar senare, vad har jag gjort egentligen? Inte mycket roligt iaf.

I fredags var det julbak med tjejerna som sagt & det var väl helgens höjdpunkt. Vi bakade pepparkakor och lussekatter och planerade inför nyår som nu är mer eller mindre fixat och klart. En stor börda som lyfts från mina axlar, förjävla skönt.

Lördag var det jobb hela dagen och likaså i söndags som var min och Robins 9 månaders dag. Så både lördag och söndag blev mys dagar med honom då alkohol inte kändes vidare lokande denna helg för någon av oss. Så denna helg känner jag mig några kolhydrater lättare förutom all chips och godis jag lyckats trycka i mig. Man får ju liksom välja, godis eller alkohol... Denna helgen blev det godis. Attans jag som skulle köra GI, så gick det med det.

Nytt försök från idag kanske?  Misslyckad  :P  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0