10-12-09

Godmorgon.
Skulle egentligen åkt in till stan med Amelie idag för att köpa dom sista julklapparna och för en sista gång leta efter en nyårs/julklänning. Men så blev inte riktigt planerna då annat kom emellan, så nu tänker jag istället lägga ner min eftermiddag på plugg vilket känns behövligt. Vill som sagt bli klar med allt innan jullovet vilket hade vart underbart.

Igår var jag med Joline, vi solade och köpte sen med oss kräftskjärtar och glögg. Lite lurig kombination kanske men vi åt det inte tillsammans. Alldeles för längesen vi bara var precis som vi kan när vi är med varann. Du är så bra Joline.

Joline , Amelie och jag i våra bästa dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0