10-12-08


Jag är inte vidare intresserad av smink alls faktiskt. Har inte testat mig fram genom massa olika märken och produkter utan har sen tidigare andvänt det jag fått av mamma. Har haft turen med att få en fin hy då jag aldrig haft problem med finnar eller andra "utslag".  Tvättar bara bort sminket med tvål och vatten och använder knappt hudvårdsprodukter. Skulle jag sammanfatta allt så är jag helt enkelt lat rakt igenom från sminkning till borttagning.

Men detta är dom smink produkter jag använder. Använder inte längre puder pågrund av att jag inte tycker att det är snyggt på vintern. Istället använder jag mig av kastanjevatten som ger en fin färg och sen jämnar jag ut resultatet max factor foundation som är otroligt luftig och skön. Rougen är från Isadora och heter frosty mocha, mascaran define-a-lasch och ögonbrynspennan är från Isadora också & heter 22 light brown. Detta är min vardagliga sminkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0