10-12-06

När ska det sluta snöa egentligen?  Det  har ju snöat konstant hela tiden sen första snön la sig. Nu kan det väl bara vara, mer snö behöver vi faktiskt inte just nu känner jag. Men... Jag måste ju erkänna att jul känslan bara blir större & större, jag längtar faktiskt något extremt till julen just nu. Känns som att det kommer bli en väldans bra jul och lov i överhuvudtaget.

Jag kommer börja mitt lov med en tripp till ullared med mina ladies för att inhandla dom sista julklapparna och annat smått och gott kanske. Sen blir det en del jobb som jag klämt in, på julafton kommer jag fira min första jul med min kärlek vid min sida och förhopppningsvis toppar vi lovet med en resa till egypten efter nyår. Låter väldigt bra i mina öron än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0