10-12-06

Att längta efter träning är nog nytt för mig, men det är vad jag gör. Hade mer än gärna gymmat idag efter jobbet, men jag kom hem alldeles för sent för det. Så imorgon är det spikat och bestämt att jag ska gymma, känns underbart att jag äntligen kommit in i träningen. Jag mår bättre, känner mig bättre och trots att man är helt slut efter ett pass så känns det som att jag får mer energi i längden.

På torsdag är vi lediga från design lektionen vilket innebär att jag inte har lektion förens tjugo i fyra. Så innan det ska jag upp till gymmet och ha ett sjujävla fys pass och köra gärnet verkligen. Så känns det nu iaf och jag hoppas att jag står fast vid det. Har även taggat ner otroligt mycket på alla sötsaker, försöker hålla mig till helgen om jag vill ha något. Skulle jag nu fuska så drar jag in på någon av helg dagarna, jag går in för detta helt enkelt och det känns riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0