10-12-05

En bild fri helg & en kombination på röjj och lugnhet.

I fredags efter ett studiebesök med klassen åkte jag hem till Robin för att förbereda mig för kvällen. Förkröket skedde hemma hos Robins mamma sen åkte jag och boysen hem till Louise för fortsatt krök. En hel skön fredag.

Lördagen förblev lugn rakt igenom efter en tung fredags kväll. Åkte in till stan med mamma och Robin för att köpa min balklänning som nu är på beställning och kommer in i min storlek om tre månader, helt underbar är den. Sen blev det taco kväll hemma hos mig med film och mys. Jag har haft en väldigt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Therese

Visa bild på balklänningen!!

2010-12-05 @ 13:19:51
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Therese : kommer tyvär varken beskriva eller visa bild pågrund av risken att någon köper likadan då vilket jag verkligen inte vill.

2010-12-05 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0